lördag 21 november 2009

Dagen

Usch, den här dagen har inte varit världens bästa dag kan jag säga. Först så smsar Natha mig på morgonen och frågar om jag vill hänga med på öppet hus i John bauer och Kungsgård. Var tveksam till en början men följde ändå med, och tog med handbollskläder eftersom vi skulle ha match efteråt. Sen stressar man hem för att hinna till matchen, och jag mådde ju inte helt bra heller idag, ont i armen efter sprutan och mådde illa. Men var med iaf.
Efter matchen som gick skit, kmr inte ihåg resultatet, mådde man ännu sämre. Huvudvärk, illamående och ont i kroppen. Var dessutom sjuuuukt trött.

Jag är skitirriterad på att matcherna krockar med alla öppet hus. När det dessutom inte går bra med laget känns det meningslöst att fortsätta med handboll. Anledningen till att jag är kvar är för de andras skull. Slutar nog efter jul.

G-nite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar